hel dag i stan!

Igår när jag efter frukosten packade in mej själv och alla min 3 barn i bilen och körde mot stan kände jag mej modig, riktigt modig!

Vi började med parkering i badhusparken och promenad till H&M och KappAhl där barnen fick välja sej några nya plagg på REAn: shorts och t-shirt till Alfons och 2 harems brallor och en kofta till Kelly för ynka 200:- =)

Senare en tripp på Lekstugan för att sen möta upp Sara och hennes 3 tjejer och lunch på McDonalds.

Efter matintaget stod badhusparken på shemat, lekte, mata fåglar och käka glass.. trevligt, även om jag och Sara bestämde oss för att träffas med våra 6 barn innomhus nästa gång ;)

handla på MAXI hann vi också med innan vi åkte till Emilia och vart bjudna på grillmiddag!
Härlig dag på alla sätt och vis!


barnen ville genast ta på sej sina nya shorts =)


Ebba höll sej i vagnen eller i bärselen, så henne vissta jag åtminstonne vart jag hade!


Ebba och Jonathan i väntan på grillmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0