färdig slappat!

Ja nu är jag less på fettet, så nu skall det bort!

Nog för att jag har tänkt mej för ang vad jag ätit och så sedan Ebba var drygt 1 vecka och gått promenader vid tillfälle..
Men from idag ställer jag klockan och tar antingen en promenad innan Mogge åker på jobbet eller så trampar jag på crosstrainern. Idag vart det cross trainern, sittups och "rövlyft".

Det stämmer som de säger, att det blir svårare och svårare efter varje barn att få bort kilona.. och jag hade ändå 21 kilo att bli av med. Jag tror att jag har gått ner 16 av dom nu, men alla ska bort! Desutom gick jag upp innan jag vart gravid pga att jag slutade snusa där ett tag..

Nu väntar jag på att barnen ska vakna.. och nu vaknade Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0