efterkontrollen!

Jo men visst! Här om dagen var jag till MVC och slängde upp klyket framför barnmorskan - cell prov skulle tas.. Fy faan vad obehagligt!
Jag verkligen avskyr gyn undersökningar, och den avskyn har kommit efter Alfons förlossning. eller allt som vart efter hans förlossning rättare sagt! Både barnmorskan på BB och våran lokala förmåga, tror att det beror på att min puppa vart med om så mycket hemskt. USH!!

Enligt journalen så förlorade jag 2200ml blod under snittet och Ebba var en 10 poängare enligt apg skalan.

Nu ska jag käka piller så att det inte blir fler barn gjorda här! Någon måtta får det allt vara :)


sliten 3 barnsmor!

Kommentarer
Postat av: Marleen

ERkänner en viss förvirring...



Jag läste:

Både barnmorskan på BB och våran lokala förmåga, tror att det beror på att min PAPPA vart med om så mycket hemskt.



Öhh, vad hade din pappa med förlossningarna att göra????? error



Har du skrivit om Alfons förlossning? Har du en länk dit i så fall... Om du inte har skrivit om den förstår jag att det säkert är skitjobbigt att tänka på...



Saknar Ebba-gos... :(:(:(



Varför förlorade du så mycket blod vid snittet? Jag förlorade bara några 3-4 dl... (givetvis behöver du inte svara)



Oj, långt inlägg... märks det att jag har lite att göra ikväll :):):):

2011-07-23 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0