veckorna rullar på..

Ja jäklar vad veckorna rusar på i en overklig fart! Snart är denna vecka slut med..?!

Har vart sanslöst trött de senaste dagarna, så trött att jag knappt orkar sitta. Har dock hunnit med det som skulle hinnas.. Alla samtal ringdes igår  och papper samlas in samt besök på arbetsförmedlingen. Tydligen måste jag dit igen nästa vecka.. och fylla i ännu fler papper. Giv mej styrka! Jag hatar verkligen allt som har med papper att göra och framför allt att fyll ai skiten!





Barnen är som vanligt som katt å råtta meeen det går åt rätt håll. Vissa dagar leker dom som de allra bästa vänner medans andra slåss och retas som aldrig förr...


Mogge bygger vägg i vardagsrummet och det ser ut att bli toppen bra :)

Jag däremot gör inte mer än nödvändigt och börjar se ut som en flodhäst.. inte så kul, men vartenda gram skall bort, puts väck till sommaren/hösten!! Så det så...



Jaja.... nu ska jag suga i mej en passionsfrukt och slå ner röven i soffan..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du bara måste lägga ut bilder på magen :D :D

2011-01-19 @ 21:04:37
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: sara

Vilket datum var det du hade? :) Mitt minne är ungefär lika bra som en guldfisks ;)

2011-01-21 @ 18:18:55
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Jane

Jadu jag fattar själv inte hur det har gått till...

Speciellt som Kendras sömn krånglat och jag varit ett kolli senaste tiden :P

Men gick gjorde det ju! =D



Jadu finns ju så många fina namn.

Jag gillar Ebba, Emmy, Claudia, Cornelia, Wilma...

Finns ju massor! ;)

2011-01-26 @ 20:30:06
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0