nyårs festen!

Igår nalkades det fest!! Iallafall i våra barns ögon, för oss vuxna var det väl egentligen middag, på nyårsaftonen med goda vänner.. men barnen villa ha fest, så så vart det =)

Hemma hos familjen Jensen var det myspys varvat med galna, festligs, busiga, söta, stojjiga barn. 5 barn, 2 gravida och två utarbetade makar - ni kan ju föreställa er hur livat det var inget: "tjo och tjim så klackarna i taket" där inte < ;)

Vi åt grillspett, pärgratäng och till efterrätt serverades glass buffé med diverse tillbehör.. barnen åt godis (kanske att någon bit slank ner i oss vuxna med)

Klockan (låtsas)00 ca (20.30) skålade vi i alkoholfritt mouserande..
Sedan åkte vi hem.. lade barnen och kollade sedan på film.. Somnade strax före 00 men vaknade av fyrverkerier..

Låter säkert jätte knasigt, men jag är super nöjd med vårat nyårs firande.. Hade dock inte haft något emot att våra barn var liiiiite mindre glad i hågen (läs: sjövild och socker stinn), men det är klart, är det fest så är det!!

Att det var så här jag skulle fira in 2011 och vara sååå glad över det, trodde jag nog inte när j ag var 18 :)

Tack älskade familj och vänner för ett fint firande i lagoma mått mätta!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Låter som en jätte mysig nyårsafton tycker jag! :) O grattis till bebisen i magen! Va spännande.. :) Kram

2011-01-03 @ 01:39:36
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0