mamma <3 :,(

Ush vad jobbigt det var att lämna mina små älsklinga på förskolan imorse... anledning? Jo, det vara bara dom 2 som skulle vara där på hela dagen..

Jobbigt jobbigt!

JAg har haft ledigt i 2 veckor (obetald ledighet såklart, då jag bara är timanställd) och innan dess har jag vart hemma med en sjuk Kelly i 2 veckor.. så, ja jag behövde verkligen jobba idag!

Dock hade jag önskat att vi hade haft någon att lämna barnen till över dagen... men nä... inte det :(


Okej, jag vet att barnen har det toppen bra på deras förskola, de kunde knappt ha haft det bättre! och ja, dom får all uppmärksamhet osv... Meeen ändå... hur mamma hjärtat mår kan man inte rå över.
Jag önskar jag kunde plocka ur det sånna här dagar, men det är ju inte möjligt..

jaja, stackars stackars Carro ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0