jag skulle ju berätta om allt roligt vi gjort...

... men så hände det här!!


Jag har precis slutat att gråta och förmodligen Kelly med :,(

JAg skulle borsta Kellys hår efter duschen, hon satt på en stol (naken) och höll på att tjorva med fötterna på en stol bredvid.. jag tar bort den stolen som hon hade fötterna på.. och vad händer?!

Jo, Kelly ramlar av stolen som hon satt på, och på något vis lyckas hon falla så hon gör illa puppan på kanten på stolen.. Aj aj aj vad hon får ont!!

Vi kramas och jag ber om förlåteelse, men hon har fortfarande jätte ont. När vi kommer upp på toaletten får jag titta, och då visar det sej att hon blöder mellan benen.. Då bryter jag ihop, totalt!! Mogge kommer och hjälper till och jag mår skit dåligt.
Känner mej värdelös som mamma och samvetet håller påatt äta upp mej!
Kelly talar om för mej att: "det är ingen fara mamma, det kommer nog bara att bli ett blåmärke" mellan hennes snyftningar.. Go tjejen!!

Jaja, när hon väl kom i sängs så verkar hon inte ha så ont längre, men det kändes verkligen skit hemskt att ha råkat gjort illa lillan.. där av alla ställen!!

Men förstå vad hemskt det känns.. fortfarande fast det var ett tag sedan har jag ont i magen och det svider i mina ögon.. Och då är det ändå Kelly det är synd om!! HUVVA!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är inte lätt att förutse allt och du är ändå världens bästa mamma till alfons och kelly!!! Dumma olyckor kan hända alla, förtår dock att det känns hemskt! Massor av kramar till både dig och Kelly och tusen tack för idag!!

2011-01-17 @ 21:54:27
Postat av: Emilia

Det är inte lätt att förutse allt och du är ändå världens bästa mamma till alfons och kelly. Dumma olyckor är inge kul och förstår att det kändes hemskt. Stora kramar till Dig och Kelly!

2011-01-17 @ 21:58:21
Postat av: sara

Huvva! stackars er båda! Olyckor händer så lätt. Men det där är glömt snart från hennes sida :)

2011-01-17 @ 22:52:05
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Marleen

Du är för gullig Carro, och till och med din dotter inser det...

Hon vet att du inte gjorde det med vilje, och det var bara den oturen som var framme...



Skickar en stor kram och jag vet att du är en förbannat bra mamma!!!

2011-01-17 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0