Göra om eller ej?

Ja, det är den stora frågan just nu!!

Förmodligen blir vi kvar här i Kövra ett tag, känns som att det är himla perfekt att bo så här för barnens skull medans dom är små.. Här kan man ju släppa ut dom ett tag och bara ha koll genom fönstret :)

Jaja, men nu är vi (åtmistonne jag som mest bara bhöver komma med idérna) sugen på att göra om lite här hemma!!

Först av allt vill jag bygga en vägg till vardagsrummet och där inne ska det vara lekrum för alla barn.
Då innebär det att vi måste flytta vardagsrummet och det blir till rummet intill.
Alfons och Kelly ska få ha ETT sovrum att dela på uppe, bara ett sovrum alla leksaker ska var i lekrummet.
Så vipps så har vi ett gästrum ledigt uppe =)

Meeen som vanligt när man ska göra något är det alldrig bara "bara"... så vi får se, men visst vore det underbart att strukturera om lite här hemma.. coh med det tillkommer så klart både tapetsering och målning... så jag vi får se.. en sak i taget!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej. :D

Men jag vill gärna ha barn snart, Men det är ingen panik ännu.

Kramis

2011-01-13 @ 15:55:06
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: tess

Men skulle ni inte sälja? Såg för ett tag sen att dom sökte pers. assistent till nån i kövra =) tänkte på dig... ja inte att det var du som behövde assistent då alltså ;) he he...

2011-01-13 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0