Dilemma (a´la i-lands problem)

Sedan jag vart gravid har jag börjar ät saker som jag vanligtvis avskyr tex: gravad lax och blodpudding..?

Igår sa jag till barnen att vi skulle äta blodpudding, bacon, lingon, keso och vitkål till middag (mums!!) för ett tag sedan ångrade jag mej och ville ha kina mat, dum idé att säga det till barnen!!
Barnen som älskar blodpudding vanligtvis var inte sena på att haka på idén och kina mat..

Nu vill nämligen dom att vi ska åka på kinaresturang när pappa slutar jobbet medans jag har ångrat mej igen och vill ha blodpudding.. suck..

Vilka problem va? ;)


Annars så har jag dille påpassionsfrukt och majskolvar.. Det måste finns passionsfrukt i fruktskålen och majskolvar i frysen.


     MUMMA!!!



Kommentarer
Postat av: Mimi

Men Carro, så kan man inte göra ju! Man måste tänka efter jättejättemånga gånger innan barnen får höra nåt! :D :D :D

2011-01-11 @ 11:00:39
Postat av: Lola

Enkel lösning, ta med dig blodpudding o värm på restaurangen medan din familj käkar kinamat. ;-)

2011-01-11 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0