den här satans, jävla, skit....

...VIKTEN!!

JAg blir tokig!

Jag vill verkligen inte bli en "barba-mamma" när jag är gravid, men uppenbarligen kan jag inte låta bli!

JAg vet ju visserligen att bara jag ger mej fan på det, så blir jag av med vikten sen igen. Och tro mej, jag är laddad för att gå ner sen.. i sommar kommer jag springa runt med vagnen så ni kan aldrig ana!

Men trots det, att jag kan gå ner sen, så är det jobbigt just nu..
Jag har alltså gått upp drygt 10 kilo och har bara kommit nästan halvvägs...inte okej!!

Med Alfons gick jag upp 25 kilo med Kelle 16... vart skall detta sluta?! 45 kilo... :(


FAN!!

Jaja, tur att detta är absolut sista gången.. jag orkar inte vara så stor en gång till!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Just den däär lilla biten längtar jag inte tillbaks till, men för övrigt är jag avundsjuk på dig...

:)

2011-01-05 @ 21:50:30
Postat av: Linda

Hej!

Grattis!

Ja det är mycket som kan vara mysigt med att vara gravid, men vikten är ingen hitt.

Jag gick upp totalt 12 kg med både Emil och Moa, nu är jag uppe i 20 kg, och det är någon vecka kvar.

Lycka till med resten av graviditeten.

Kram Linda.



(om du inte kommer på vem jag är så har du varit "dagis fröken i oviken till min Emil. Vi bor granne med nya kyrkan och församlingshemmet.)

2011-01-06 @ 09:39:25
Postat av: sara

Haha, Tänk vad lite smink kan göra för under ögonen är jag blå och har rejäla påsar ;) Och på ett svartvitt kort är det lättare att se bättre ut än på vanliga kort, haha! För pigg är jag verkligen inte.



Jag går också upp mycket som gravid. Runt 25 kg båda ggr innan och nu väger jag runt 20 kg mer än vad min normalvikt är och har ca 7 veckor kvar. Ska bli spännande att de vart detta slutar. Men bara man vill går man nog ner igen... Hoppas jag.

2011-01-06 @ 14:45:52
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Karin

Tänk inte på vikten nu... det går att jobba bort! Jag gick upp 30 kg med Olivia...Gissa o m jag kände mig snygg mot slutet.... och tappade inte mer än olivias vikt vid förlossningen :( Men som sagt, du kommer att göra dig av med det så småningom... du ska ju ha tre ungar att springa efter sen :)

2011-01-07 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0