Tjej kväll med dottern :)

Underbart mysigt, trots att det inte var menat så från början. Mogge åkte på festen en sväng så nu passar vi tjejer på att göra saker man egentligen inte får göra - äta godis före maten, äta maten i soffan, eller snarare, mer eller mindre skippa maten för att orka äta allt Lördagsmys vi dukat upp  :)

Kelly verkar dock frisk, så jag tror jag väljer att avdiagnostisera henne, faktiskt.. men barnvakten var avbokad sedan igår och då är det så. Gilla läget liksom :)

Alfons är hos farfar och Elenor och var mer än nöjd när vi lämnade honom där över natten, pratade just med Elenor och hon sa att det INTE var sista gången de lånade honom <3



När vi var inne i stan idag hann vi med att fynda en hel del också, trots att vi bara var på MAXI och JULA.


Varsin skoter hjälm till barnen för dryga 150:- styck!!


Nackkudde en varsin till barnen att ha i bilen.


Skor: 20-25 kronor/paret på MAXI

Japp både jag och maken gillar att fynda.. dessutom fick barnen 5 nya dvd filemr att  ha i bilen för ynka 99kronor för alla :) och en hel del andra saker, de var dock på fullpris.



jaja, nu ska jag återgå till "mamma mu" och godis skålen, fort innan Kelly tömmer den!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0