Svea, Selma, Dixie, Bonnie...

...Inget utav de namnen går Mogge med på till sin blivande dotter, VARFÖR? Är dom inte fina?


Magen växer och jag med den.. tyvärr! Jag mår fortfarande skitdåligt över vikten, men känner att det är bara att försöka att inte tänka på det. Jag är iallafall peppad att gå ner vart enda gram när Hon är ute! Men det tröstar inte mej ett smack nu.. Min kropp och själ liiider.

Jag börjar få riktigt ont i fogarna, både de främre och de bakre. De främre har jag aldrig tidigare haft problem med när jag väntat de andra två Macknows barnen.. men nu! Aj som fan rent ut sagt. Det känns som om jag ska tappa mitt underrede när som helst eller typ som att jag har fastnat i bildörren med skrevet.. Och de bakre gör att jag är mer eller mindre rörelseförhindrad på kvällstid :(

Det är full rulle på Henne, men även denna gång tycker jag bara att det är ett livstecken.. alltså inte särskilt mysigt utan snarare lite äckligt.

Det är alltså 3 månader kvar (3 helvetiska månader) och jag är less.. less så in i h-vete faktiskt.. Känner ingen oro över hur det ska bli med livet som 3 barnsmor, utan bara ren och skär lättnad.. Vi längtar hela familjen efter Henne och vill ha henne hos oss nyss.. Önskar dock att jag kunde överlåta graviditet och allt som hör där till, till maken eller annan frivillig.. Nån?!

Namnförslag mottages! Vi har ett par som är "kanske namn" och även de enda jag inte fått NEJ till.. men fler namn önskas! :)






Kommentarer
Postat av: sara

Vår ska komma på lördag och vi komemr inte överens än!!! Men Dixie tyckte jag var jättefint :) Tjata på karln din ;)

Och jag har mått riktigt dåligt över vikten men sista månaden har jag lugnat mig lite men du är inte ensam, jag har gråtit, tröstätit och ångrat graviditet pga vikten! Men som sagt, det vart bättre för några veckor sen för min del och jag hoppas det blir det för dig också. Att du ser slutet på det hela ;)



Har du fått datum när hon sak få komma? :)

2011-02-23 @ 21:29:37
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Anonym

summer kanske skulle va ett fint namn?

2011-02-23 @ 21:45:43
Postat av: AnnA

Och jag längtar efter att få känna hur en graviditet känns! Men, min tid kommer =)

Namnförslag på tjejnamn alltså...

Novalee, Ellie, Thelma, Medea, Line, Leah... Finns hur många fina som helst.. och jag är ju lite svagare för namn som jag inte hör särskillt ofta... än :p

2011-02-23 @ 22:19:58
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: mona

Hmm...jag håller med mogge jag.

Jag älskar ju smilla :-)

Kunde jag skulle jag gärna ta över graviditeten. Jeppe var förvisso lite besvärlig, men jag älskar att vara gravid.

2011-02-23 @ 22:44:37
Postat av: svörmor

Juni kanske eftersom hon ska födas då, är väl poppis med månadsnamn nu :)

2011-02-24 @ 07:07:25
Postat av: Mimi

Usch din stackare! Fogarna skapar ju bland det värsta som finns i smärtväg! :(



Du... Bonnie tycker jag är underbart! Du får nog bearbeta mannen lite ;)



Andra förslag då: Lykke, Zelda, Thelma, Asta, Hwila, Edda, Nike, Luna ??

2011-02-24 @ 07:52:43
Postat av: Anonym

Skulle gladeligen ta över din graviditet med allt vad det innebär för att få uppleva det igen! Var glad för att du kan!

2011-02-24 @ 08:39:48
Postat av: MarieLouise

Det e ju jätte fina namn du kommit på =) Vet precis hur du känner med vikten o foglossningen, mår oxå dåligt över vikten o det e som du säger att det hjälper ju inte nu hur man känner även fast man e bestämd på att gå ner allt sen. O foglossningen e inte alls att leka med speciellt inte när man har barn som man vill kunna leka lite med oxå o inte bara ha ont =( Men som tur e så e det inte så länge kvar. Hoppas att du får må lite bättre snart iaf!

Kram!

2011-02-24 @ 10:39:17
Postat av: Anonym

Lilly tycker jag!

2011-02-24 @ 21:23:09
Postat av: Sandra J

Henna

2011-03-08 @ 01:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0