Jag vill ju!!

jag tycker ju om att blogga, skriva av mig osv.. men jag tar mej inte tid.. men NU ska jag försöka komma igång igen! Det är ju verkligen super kul att gå tillbaka och kolla vad man skrivit förut :)


Här hemma lever livet på, trots sjuka barn (alfons sjuk mån-ons. jobb för mej Tors.
Kelly sjuk idag) ja ja, sånt är livet..

Bäbisen i magen härjar på för fullt och verkar må bra.. sämre är det med mej.. eller med vikten rättare sagt :(
 jag går upp såååå mycket i vikt att jag mår jätte dåligt av bara tanken på det. Kommer be barnmorskan om samtal hos någon för detta med vikt manin.

Maken är fantastisk och har snickrat och donat efter mina önskemål, tapetseringen fick jag ta tag i själv dock :)




Väggen i lekrummet (här var det ingen vägg tidigare)


Väggen i v-rummet.


Imorgon ska vi förhoppningsvis vara barnlediga..meeen Kelly har hög feber och värk i hela kroppen,
så det verkar inte som att vi blir barnlediga.. Det var förståa gången på över ett år som vi skulle vara barnlediga..
barnen före allt! Dock får vi se hur fröken mår i morgon, kanske, kanske.. :)

Nu har jag svamlat lite iallafall och hoppas påatt komma igång här igen :)

På återläsande!!

Kommentarer
Postat av: elin

Gu vilken snygg tapet!!!! själv håller jag på att bli tokig över att bläddra igenom alla dessa tapetsidor på nätet o alla dessa tapetböcker... det är så att man får skavsår på höger pekfinger faktiskt...hihihihihihi!!!! =0))

kram på er

2011-02-19 @ 08:10:06
URL: http://www.elinomickes.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0