Göra smörgåstårta!

Efter jobb, hämta barn på dagis, matlagning osv, så satte smörgåstårte verkstaden igång.. Herregud vilken ångest jag hade! Var helt säker på att att jag köpt grejer till smörgåstårtorna för 1000 kronor och att det sen skulle vara äkligt..Jag grät som ett litet barn medans jag blandae ingredienser och smetade på lager efter lager på smörgåstårtorna.. Tack o Lov så kom min räddare i nöden - Emilia! Miljoner tack till dej för all hjälp!!

Det visade sej på Lördagen att smörgåstårtorna var ganska goda :)







Det räckte och vart t o m över trots att vi hade massa fina gäster som vi trugade i tårta..


även bullar och kakor så klart!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Massa tummen upp på tårtorna...



De där tårarna kan du spara till någon snyftfilm nästa gång, för de var överflödiga i tårtbakeriet... :)



Men nu vet jag ju vad jag önskar att få när vi kommer upp och hälsar på...



Fast, om du är nyförlöst, eller typ i alla fall, så hör det väl till seden att VI tar med oss det fikat vi vill äta... :)

2011-02-28 @ 21:42:07
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0