att göra 2 rum utav 1...

.. tar en jäkla tid vill jag lova!!

och särskilt med två underbara ungar som gärna hjälper till (och väldigt gärna får det också:) en gravid arbetande mamma med fogar som inte vill vara med och en trött make som kliver upp strax efter kl 04 på morgorna för att jobba.

Meeen fint blir det!
När allt är klart kommer bilder och det är inte allt för mycket kvar nu.. i helgen ska vi nog flytta ner alla leksaker, till barnens stora lycka.

Vardagsrummet är nu hälften så stort och mycket vitare, medans ett rum snart kommer att stå tomt uppe. Det trodde jag inte för några veckor sedan :)


Ja, anars lever vi och frodas. Barnen är mer fantastisk än vanligt, jag bli tjockare och tjockare  och mitt humör är sämre än det borde vara bitvis. Familjen gör det bra som står ut med mej <3 och jag försöker gottgöra mitt dåliga humör med andra roligheter tillsammans med barnen.. tack o lov uppskattar barnen det lilla och är tacksamma för att få spela spel eller hjälpa till med maten eller leka ute i snön=)


 


Kommentarer
Postat av: Marleen

Ska bli spännande att se rummen sedan...



Men jag saknar bilder på magen i bloggen :)

Gör hon sitt jobb och sparkar mamma än?



Fattar inte vad gud tänkte på när han skrev in "foglossningar och illamående" i kvinnornas graviditet... han måste hatat oss!!!



:)



2011-02-02 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0