Tänk att det blir stressigt likförbannat!!

Hur lyckas man?!

Tycker att jag har vart klar med nästan allt lääänge nu, men tydligen inte..?
ALLA klappar är iallafall inslagna, och när jag skriver ALLA då menar jag ca 70 stycken (ORIMLIGT!!) och hemmet är (var) städat sedan igår.
Men imorgon blir det värre..

Då ska jag:
*Grilljera julskinkan
*Göra revbensspjäll
*Rulla köttbullar
*vika in tvätten
*Sortera upp alla julklapparna
*försöka leverera klapparna till så många som möjligt
*Hämta mamma och brorsan
*Ev handla lite (som jag glömde idag)

Samtidigt ska jag ju givetvis vara mamma till våra 3 barn, Mogge ska jobba heeela dagen och uppepå allt detta så har Ebba blivit dunder förkyld (IGEN!! Hur är det möjligt??). Hon har just somnat, men det lär bli en vaken natt..

Nä, nu skulle man väl ha sovit lite innan det är dags att ta hand om Ebba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0