Så många fina!

Sitter här i tystnaden, barnen sover och Mogge gör beställning till jobbet..Fantastiskt mysigt!

Och så helt pötsligt kom jag att tänka på alla fina människor jag har runt om mej. Alla fina vänner, dom är väl ganska få, de jag kallar vänner, för dom har jag valt med omsorg. Många bekanta finns men alla klassas verkligen inte som vänner.. Dom finns där, kan anförtro mej precis allt åt dom och de får mej att skratta tills magen värker.. och mycket mer, de är bäst!

Alla fina familjemedlemmar, ingifta som med födda. Fick många fantastiska på köpet när jag valde att gifta mej med Mogge medans resten har funnits där sedan jag föddes eller ploppat upp lite här och var under min levnadstid  (typ syskonen)

Min alldeles egna lilla familj (eller ja, så jävla liten är den väl egentligen inte längre;)) 3 perfekta barn, den ena mer knäpp än den andra, den andra mer tjurig än den tredje.. Men alla 3 är så jäkla underbara. Får mej att skratta dagligen med deras funderingar, påhitt, bus, skratt eller får mej att imponeras av deras utveckling som går i rasande fart. Dock är de även de som kan få mej att gråta av utmattning och slita mitt hår i förtvivlan och undran om VART det gick fel i uppfostran!

Maken då, ja han är helt klart en sort för sej! Han verkar vara en ganska sällsynt art.. Ni vet en sån som ALLTID finns där, som gladeligen har barnen, som skrattar både med och åt mej, han har liksom tagit mej med hull och hår (bokstavligen!!) Han älskar jag!

Nu.. slå in julklappar!!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Jättevackert inlägg ♥

2011-12-19 @ 23:33:21
Postat av: Sandra skulle jag tro

Och vi älskar er! Minst lika glad som du är vi för er, vad skulle du och jag vara utan varandra? Ibland kan du trigga mitt humör men så sällan så jag inte ens jag sätta ett finger på det, alltid får du mig att må bra. Ja du är grym och dig vill jag ha kvar hela livet!

2011-12-20 @ 01:18:06
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/
Postat av: Carro

Va roligt att du kikat in på min blogg=)

Jag fick ett lite tråkigt besked av läkarna förra veckan (inget livshotande) som jag inte riktigt har lyckats smälta än. Inget allvarligt men ändå tråkigt.

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2011-12-20 @ 09:54:52
URL: http://cajjot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0