om den här dagen bara tar slut...

.. så kommer allt bli bättre!!


Idag har vart en skit dag.. Alla dagar framöver kommer att blli bättre, så det kan jag glädjas med iallafall :)

Snart ju också.. Imorgon sliter vi in granen och klär den, för sen MÅSTE jag slå in alla julklappar och placera dom där de hör hemma - under granen! Jag har inte velat slå in några då jag inte har någonstanns att förvara dom, förrutom just under granen.

Mogge och barnen har vart hos Evy över dagen medans jag har vart hemma alldeles alena.. En mycket ovan känsla.. Skönt, men jag är så rastlös att det nästan blir jobbigt för mej att bara "vara".

Annars då.. Jo på Tisdag ska jag och min kära Emma in till stan och handla julklappar. Känns som att det börjar bli en jultradition nu, att varje år följer jag henne till stan, hon handlar det hon vill till sin släkt och hon hjälper mej att komma på vad jag ska handla till de jag har kvar. Jag och Emma = den perfekta kombon :)

Min mamma kommer förmodlligen att fira julen här hemma med oss också, det känns jätte roligt. För när hon är här så är hon verkligen med barnen och alla här hemma blir ompysslad och uppassad, nästan som att man blir ett barn igen :)

Nu kommer Evy och ska hämta våran katt Lillan, för att på prov ha henne hemma hos sej, här trivs hon inte..

Tack o adjö på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0