3:dje advent imorgon..

.. vart tar tiden vägen?!
På allvar? om tiden går så här fort för alltid så kommer det sluta med att jag nästa år, samma tid sitter på ålderdomshemmet utan att minnas vad varken jag eller mina barn heter, tro att jag har gömt värdefulla smycken i frysboxen och att det går små tomtar i grann-gubbens rum. Kelly kommer att sitta och tvångsmata mej med äklig kommunallagad mat och hånskratta när jag sätter i halsen, medans Alfons rabblar räknetal som ingen förstår sej på utan att tillkalla hjälp. Ebba kommer tala om för personalen på mitt boende att min blöja kan väga 5,5 kilo innan dom behöver byta den. Ge igen för gammal ost liksom!.. Fan det vill jag ju inte..



Bäst att leva här och nu om man vill hinna med något!

Kommentarer
Postat av: Cemo

Vi kör på det mest ekonomiska för att finansera dyra flygresor och urverk: Blöjan bör väga mer än själva ungen innan den byts!

2011-12-11 @ 18:29:35
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad du är rolig!

2011-12-11 @ 18:46:56
URL: http://lchfmaria.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hmm, Och du brukar undra varför Kelly är så arg ibland?

Om det nu är så att det du skrivit här ovanför stämmer så tycker jag du är lite grym om du tvångsmatar henne med Kommunallagad mat och sen skrattar när hon sätter i halsen. Fy på dig!!!



Kelly kommer att sitta och tvångsmata mej med äklig kommunallagad mat och hånskratta när jag sätter i halsen

2011-12-11 @ 23:46:59
Postat av: macknow

nej nej.. jag tvångsmatar int henne,men det kommer hon att göra iallafall med mej när det bär sej av...

2011-12-12 @ 15:19:06
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vilket roligt inlägg! Jag förstår precis hur du känner :)

Ang. min blogg, två barn... jag har ett barn på lån varannan vecka :) Ronny, som jag "var" tillsammans med.. hans dotter vart nästan som en egen, så jag pratade med både han och hans mamma, och jag får fortsätta ha henne :) Men nu ska nog jag och Ronny försöka igen.. men det pratar jag inte högt om än.

2011-12-17 @ 18:41:20
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0