SAFT!

Av dessa delikata bär (som jag nu fått reda på att det är körsbär) som jag visade i tidigare inlägg, har jag idag KOKAT EGEN HEMMAGJORD saft på.. så ca 5 liter skit god körsbärs saft har jag i min kyl nu.. Synd att jag bamtar och ska undvika :(

Det var iallafall första gången jag kokade saft men förmodligen inte sista!
Husmorsvarning, jag veeet!


Annars idag så har jag vart till Linda med familj och haft Sandra här på kvällen..

Nu är frun i huset trött och skall krypa ihop till fosterställning och sova.. Jajjemensan, är klockan 22.30 så är den ;)



Den här fröken håller ju mina nerver på helspänn och mitt humör i botten hela dagarna, så tro fan man är trött!

(men söt är hon, vi kankalla det mors arvet!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0