Grilla i åskvädret!

I natt hade vi besök, hela kvällen och hela natten! Sandra och Stella valde att spendera ett dygn med oss!

Jag satte i mej iprincip en hel flaska vin innan klockan slagit 21.00, det var gott och sen var vinet slut! Ebba spenderade mesta tiden med Sandra, de stora barnen lekte och maken skötte grillen.. precis som det ska vara alltså =)






Idag har jag vart ut en sväng med Emma. Sandra och Stella anslöt sej till oss efter ett tag också och vi hade det riktigt roligt.. Man kan inte ha annat med Emma egentligen!


EMMA!!


Kommentarer
Postat av: Cemo

...jag har köpt JÄTTEMYCKET från KappAhls Vintagekollektion. Byxorna köpte jag i Östersund nu i veckan för 49 kr. Halvahalva priset!

Många av sakerna är för stora ungar, men jag klipper till och syr in lite så passar de!

Annars handlar vi de mesta på Zara här i Malmö.

2011-08-03 @ 09:58:38
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0