bakis och jävlig!

Ja, det vart hårt åt mej igår vill jag lova! Öl på Fröjdholmen med Susanne som sällskap, idag är jag klen!


Jaja, hursom i Tisdags kväll kom jag ju hem också.. Resan till Ullared var toppen, visserligen tycker jag att det kändes dyrare än vanligt på Gekås och jag fick till min dyraste slutsumma hittills, minst med grejer dessutom.
Hittade iallafall lite kläder till mej, vinterkläder till de 2 yngsta barnen, leksaker till barnen, jackor och kläder till Mogge, kläder till Ebba samt lite småkraffs.. allt till den "ringa" summan 6000:- nästan.. fy huun, så dyrt!

Hann även med Liseberg och 4 dagars öl drickande.. Man skall passa på när man kan! :)


Nu ska jag titta på Alfons Åberg med barnen.

Kommentarer
Postat av: Linda persson

Nu är jag nöjd...3 barns mamma =)

Kram!

2011-08-21 @ 09:23:47
URL: http://123minsida.se/famlindqvist
Postat av: sara

ÅÅåå jag vill också dit :) Vi får fan ses snart igen tycker jag! Djungelhuset till veckan kanske? kram

2011-08-21 @ 23:46:02
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0