VÅR!!

Ja nu är det vår, riktig vår! Precis all snö är borta från våran gård och det är då det är officielt- VÅR!


Idag har jag och barnen spenderat iprincip hela dagen ute, byggt pussel, plockat stenar, lekt med stenkatten (ett stenrös som ser precis ut som en stooor katt i vår skog), vart in som hastigast däremellan och kolla hur det går för snickaren och rörmorskan (som Alfons kallar rörmockaren), vart på ICA, intagit en varsin korv på macken, lånat skithuset av Evy (inte kul att göra sådant hemma när snickare och röris har fullinsyn vill jag lova!!!)

Ja och nu sitter jag här en snabbis, barnen är ute och leker med träbitar som ligger utspridda efter badrumsbygge... Vad ska man med leksaker till??









Jo så har jag dammsugit.. Städnerverna klias verkligen i detta bygg kaos här hemma.. Lärmåsta anlita en städfirma innan huset är rent och fint.. suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0