Färdig jobbat!

Japp, nu har jag fått beskedet om att jag är beviljad gravidpenning. Så nu har jag jobbat klart på ett tag, känns skönt både för mej och förmodligen för min brukare med. Man kan ju tänka sej själv om det var jag som behövde personligass och den människan som skulle hjälpa mej var höggravid och ofärdig..

Vi har även fått beviljat vårdbidrag, som vi tillslut ansökte om! Tänk att en människa på försäkringskassan kan vara så vänlig som hon jag pratade med :) fick en hel del annan info om vad vi har rätt till dessutom.


Annars är det väl som vanligt.. dvs "så där".. Jag ser inget avslut på denna graviditet, trots att jag går in i V.33 idag. Önskar inget hellre än att få ha lilla tösen hos oss, helst nyss!! Hellre amningstrött och vakna nätter än detta! Usch, jag vantrivs verkligen med att vara gravid :(
Jag vill få ett datum för kejsarsnittet så jag VET när det är sista dagen, så vi kan fixa med barnvakt och så att jag kan räkna ner..Lär väl dröja gissar jag..


Nu ska jag och Alfons fortsätta mysa! Mogge jobbar och Kelly sover.. sen ut och leta påskris och måla äggskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0