*

Känns som att jag och min familj har en del att se fram emot just nu, så härlig känsla.

På Lördag åker ev jag och Mogge till sundsvall för att inhandla nya badrums möbler, snälla moster Liza är hemma hos oss med barnen.
Söndag busladan och kalas.

På Måndag verkar det som att toalettbygget på nedervåningen skall börja. Strax därpå skall badrummet uppe byggas ut och anpassas efter Alfons behov.

På Torsdag skall det SPA:as på arbetstid, bubbla och få fotmassage med kollega.

Helgen därpå är det släkt kalas.

På Tisdagen (min födelesedag) åker barnen till fjälls med snälla faster therese och kusin Engla i ett till två dygn. Sååå uppskattat av barnen och av oss vuxna :)

Ja det var det jag kom på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0