Om jag gör det idag...

.. så slipper jag imorgon!

Jag och barnen städade nedervåningen förrut idag, skönt att ha det gjort idag så slipper jag det när barnen är på dagis imorgon :)


Dessutom har vi tvättat klädseln till soffan också.. Inte en dag för tidigt! Nackdelen med en vit soffa är att det syns när den måste tvättas.. fast iofs kanske det är en fördel med, så att den verkligen blir tvättad.. För annars är ju en soffa rätt äklig kan jag tänka mej..?


Efter städ och tvätt åkte vi till Emilia och hälsa på ett tag.

Nu är vi hemma och köttgrytan puttarar för fullt och maken är väl hemma om drygt 1 timma..


Nykär för 9 år sedan :)


Ny friad var jag här för drygt 2 år sedan :) (japp, jag friade!!)


Nygift för ca 1½ år sedan :)


och nykär varje dag, det står dessa två godingar för :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gå in på cambridgebutiken.se så står allting där! :)



Vila härliga bilder!

Kram

2010-09-28 @ 11:01:31
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Jane

va mysigt med sån sprudlande kärlek. Vill också! Ni e så fina hela familjen =)

kramar

Ps, ser att Linda skrivit om cambridge, jag e expetr på området så vill du veta nåt så maila bara till mig =)

2010-10-06 @ 10:54:47
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0