meeen....

Jag har verkligen inget intressant att skriva om! Jag vet inte vad det är? Det känns som att vi gör något för jämnan, men inget värt att skriva om. (och mycket vill jag ju inte skriva här heller!!)

I Måndags var vi på badet och på kvällen/natten vart Kelly magsjuk och kräktes ett par gånger. Dagen efter var hon bra men vi var hemma de 48 timmarna man ska vara hemma.

I Onsdags var det kurs på jobbet.

Alfons har jätte stygg hosta igen, så momman var så snäll och tog ledigt för att vara hemma med honom.. Uppskattas så det inte finns ord för det!! och vi vuxna kunde jobba! Mogge är ju klar med körkortet nu och jobbar så det står härliga till han med :)

I går var det väl Fredags mys antar jag...? Och IDOL såklart!!

Idag har jag och Kelly vart på stan för att inhadla kläder till dagis fotograferingen till veckan och efter det åkte vi till Sandra igen för att uppvakta henne för andra gången.. Jag var även där i Onsdags då hon fyllde år!
Vidare till Evy en sväng, hem stoppa barn i sängen och nu slappa.

Imorgon fyller EMMA år så då ska vi på ytterligare ett kalas... Massa kalasande för oss i September!



Japp, man är inte snyggare än vad man gör sej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0