Inget vettigt alls!

Jag vet inte vad jag ska göra för drastiskt för att ha något intressant att skriva om..?

Igår var jag, Alfons, Sandra och Stella på Djungelhuset och även in till min bror Tim som fyllde hela 14 år.
Kelly fick vara hemma med Mogge av den enkla anledningen att jag "hotat" henne tillräkligt många gånger med att hon skulle få stanna hemma om hon inte klädde på sej riktigt utan att bråka... Tror ni att hon lyssnade och gjorde som jag sa??... NEJ! och alltså fick hon vara hemma denna gången.

Ska man "hota" så ska man hota med sådant man faktiskt kan stå för..
Inte som jag gjorde en gång när jag och barnen var på väg hem från stan, barnen slåss och skriker, jag svänger in på en parkeringsfick och säger åt barnen -"Nu får ni gå hem!"
Av Alfons fick jag det kloka svaret -" Vilket håll ska vi gå åt då?"                :)

Så nu har jag lärt mej, "hota" med sådant man kan hålla annars kan det få vara!


Idag har jag jobbat i Hackås, imorgon med.. Det är även visning nr2 på huset imorgon eftermiddag, så nu ikväll har vi städat.


Äh nu orkar jag inte mer.. nu ska jag somna i soffan!





"ARGA" OCH SÖTA!!

Kommentarer
Postat av: Marleen

-" Vilket håll ska vi gå åt då?"



Ha ha ha ha!!!!

2010-09-13 @ 23:05:57
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: mikaela

nämen så söta dom är. Syns verkligen att dom är syskon. Hihi, sötisar.



Jag har bott i Toralla nästan hela mitt liv. Sen jag började i trean tror jag tills jag gick ut gymnasiet. Då tog jag mig i kragen och flyttade närmare min mamma som hade flyttat ner hit när jag började på gymnasiet. Jag har jobbat med massor av saker härnere tills jag startade mitt bolag. Drog med mig min mor gjorde jag också så man kan säga att det är ett familjeföretag :D



Jag jobbade lite som personlig assistent innan jag flyttade ner till södra Sverige och det trivdes jag mycket som. Sandra minns jag, hon har väl också barn va? Hur var erat bröllop då?



Inte var ni tråkiga förresten!!, Jag zappade mellan kanaler för bara någon dag sedan och stannade till när jag såg dig ;)

2010-09-14 @ 15:42:36
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0