En ny helg till sin ände..

Och vad har hänt i helgen då?

I Fredags hämtade jag och Kelly igen Alfons, passade på att frisera mej lite (bilder kommer)

I Lördags åkte jag och Emilia till Sundsvall på "Sveriges största loppis" HAHAHA!! Vilket skämt, ca 20 loppis bord! Vi kände oss lurade, men passade på att ta en sväng på IKEA, Birsta och Fyndlagret.

Igår var vi och handlade och passade på att hälsa på pappa och Mona m. familj i nya huset.. Guud så tjusigt det blir! Barnen fick ett dockskåp (som står på Alfons rum) och lite andra små prylar.
Själv roffade jag åt mej den här:

Som jag gjorde om till den här:


På fyndlagrat i Sundsvall hittade jag en byrå till Alfons:

Jätte ful, men lite enkla medel:




Hittade även en marsallhållare, la enn bricka på den och vips, så hade jag ett brick bord =)

Nu ska barnen få frukost och sen ska vi städa och förbereda för visningen ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0