Myskväll on my own!

Maken jobbar, barnen har lagt sej och jag har skurit upp morötter och rökt ost och dippar det i tzazikin som Susanne skickade med till Mogges mattallrik... oooops ;)

Jag och barnen har mestadels befunnit oss i myrviken för att fira Danne som fyllde 18 år igår.. (Ha den äran!!)
God mat och massa fika vart vi bjudna på.. i vanlig ordning :)

Just nu känndes det extra skönt att vara själv här hemma (ja, förrutom barnen som sover då)
Alfons är nämligen i en jobbig period igen och har vart det i några veckor nu.. Svårt att lyssna, svårt att leka utan att kasta alla saker, slåss gärna med lillasyster (som INTE är sen på att hänga på Alfons beteenden)
han kan heller inte vara stilla OM han inte sitter vid ett bra barnprogram eller spelar spel på datorn, så gissa om det har blivit mycket av det sista veckorna. Annars snurrar han bara på huvudet och på ögonen, flaxar med armarna och går på som en ångvält.. Jag tror inte att han är våldsam med meningen, han vet bara inte vart gränsen går.. För han har skit kul medans han knuffar, sparkar eller liknande på Kelly eller saker...

Jaja, även denna period lär gå över.. Men helt ärligt vore det skönt med avlastning!
Tänk, en helg uatn barn, utan måsten, utan något särskilt att göra... Bara en enda helg *drömmer mej bort*




Kommentarer
Postat av: Marleen

Sätt dem på tåget och skicka ner dem hit...

ger du dem även ditt kontokort, så kan jag ta med dem till ullared så får de shoppa hur mycket de vill :)

2010-10-16 @ 21:16:48
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0