L O P P I S! ! !

Japp, imorse packade jag in mina barn och syrran (som sovit här sedan igår) i bilen och åkte mot stan.

Alfons och Liza släppte jag av i Torvalla så dom kunde leka och busa massor :) 

Jag och Kelly däremot mötte upp Stella och Sandra på furan.... för att bli väääldigt besviken! Vad massa skit folk försöker sälja! Varför kastar man inte sånt?!

jaj, en everest jacka, vind brallor (båda till Kelly) och ett par jeans till mej.

Tjejen jag köpte jeansen av frågade mej..

"ehhh, visst är det du som var med i Ullared va?"

"Ja" svarar jag lite skamset.

"haha, jag jag tyckte väl det, dom här jeansen är köpte där" osv osv osv

Naturligtvis upptäckte jag när jag kom hem att det var exakt lika dana jeans jag köpte i Ullared sist jag var där... jaja, inget att göra åt:)






Sötaste nötarna!!

Efter loppisen åkte vi till gammelmomman med tårta, blommor och choklad. Damen blir 71 år och det måste firas!

Efter kaffe och tårta åkte vi vidre till Emilia för mer kaffe, surr och umgänge! Även Sandra och Stella kom dit.

Vidare hem till Kövra med Sandra och Stella, maken kom hem (som har jobbat hela helgen) med kina mat till oss, gott men ack så mättsamt!! :)

Känslostrom tilllsammans med Sandra, välbehövligt men underligt :) Du är min tjej du Sandra ;)
Jobbig dag överlag med massa bråk med barnen, missförstånd osv...

Nu känns det dock bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0