Innan dagis foto!












En rolig grej...
Så fort man har tagit fram kameran och ska knäppa kort på Alfons, så har han vinkat åt mig. Jag har gång på gång sagt åt han att inte vinka. Kan ju vara kul med något kort utan en hand för hans ansiktet..
Här om dagen frågade jag honom varför han vinkar när jag ska knäppa kort.
"men mamma, det står ju en bild på kameran att man ska vinka!!"

Jag vände på kameran och såg...


Anti blur = vinka :) Hi hih hi.. söt när han tänker tokigt!!
Men nu är lappen borta och jag hoppas slippa massa händer framför linsen :)

Kommentarer
Postat av: Marleen

Så söta de är...



Han tänker ju inte tokigt... han gör ju precis som det "står" att man ska göra :):):)



Duktig kille skulle jag nog mer kalla det.

2010-10-03 @ 21:54:06
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag tycker du har en mycket smart son jag! Han tänkte ju helt rätt! :-D

2010-10-05 @ 13:41:32
Postat av: Nettan

vad fina dom är!!!!!

2010-10-05 @ 19:21:54
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0