Höst fint och Fredags mys!

Tänk, det vart helg denna vecka med! :)

Barnen har just lagt sej, maken jobbar och jag väntar på Idol.. Ungefär som vanligt då ;)

Idag smet jag lite tidigare från jobbet och hann därför även att hämta barnen lite tidigare än vanligt. Så väl hemma passade vi på att sätta ner höst/vinter blommorna i "krukorna"


Alfons är mammas lilla hjälpreda och älskar att hjälpa mej!


Kelly däremot är "pappas flicka" och fann alltså detta med blommor föööga intressant.. Hon befann sej på andra sidan gården och klättra på stenarna istället. Nej tacka vet Kelly att skruva, snickra, klippa gräs osv istället :)

       

Jag och Alfons fic iallafall till det fint på bron.. Alfons kombinerade 2 stycken heelt själv, bestämde både blommor och krukor på egen hand.


Efter all ablommor hamnat på rätt plats var det middags dags..
Efter middagen - FREDAGS MYS!! Veckans höjd punkt. Jag skulle LÄTT kunn aviga varenda Fredag åt att Fredags mysa hemma med barnen (och maken när han inte jobbar), med ljus, barn film, gotta och massa kramar!

 
Barnens Fredags mys... Jag ska göra en lika dan till mej innan Idol börjar!!

Just nu sippar jag ur ett vinglas och njuter av helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0