Helgen som flytt..

Helgen har gått fort, precis som vanligt!

Lördag var jag och Emma på stan påen liten shopping tur, jag kom dock bara hem med nya kalsonger och strumpor till Alfons. Emma ska alltid vara värst ;)

När jag kom hem igen bestämde vi oss att åka till Åsarna - Ski center, för mat! och HALELUJA, det serverades revbensspjäll, jag älskar det, på riktigt så skulle jag nog välja det som den enda rätten jag fick äta resten av livet! Vill ni impa på mej.. Kom med revbensspjäll ;)

Väl hemma igen var Susanne, Joel och Danne här, kaffe och skit snack :)


Söndagen (det var igår va??) Var vi iallafall på Ellens 6 års kalas, som höll till i busladan.. Kul för barnen, dock  var jag så trött att jag kunnat somna på hoppmadrassen!!
Tack o lov ringde Tommmina och bjöde hem oss på mat efteråt..T A C K!!


på väg på kalas.. Japp, Kelly valde själv att ha appeljotter i luggen =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va konstigt, undrar varför det är så, endel kommentarer går ju fram iallafall. hur som helst, det är ju bra att vara positiv säkert, i den mån det går, men ibland brister det. Skönt faktiskt att veta att de flesta känner så, och att man faktiskt är mänsklig. :) Vad roligt med kellys papiljotter föresten! Krativ liten dam det där. :D Kram!

2010-10-27 @ 12:39:42
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com
Postat av: lovisa

vad gör du idag?:)

2010-10-27 @ 12:52:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börjar sakna dig....

2010-11-03 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0