djungelhus!

Igår umgicks jag och barnen med Emma, på dungelhuset!

Roligt för oss alla (och himla gott kaffe!!;))










(notera den sinnes sjuka mamman i bakgrunden!!) Jäklar i min låda vad roligt det är att hoppa i dessa borgar! Tror jag måste köpa en till vardagsrummet här hemma ;)


Efter djungelhus var inköp av Lördagsgodis som gällde, sen hämt upp moster Liza för en övernattning!


Sådan moster, sådan son!

Efter barnen somnat kollade vi på film - "the human centepe" (riktigt skit dålig!!!) och "legendary" ( sevärd, men inte så mycket mer)

Nu har jag svamlat klart för idag!

Kommentarer
Postat av: sara

Haha ja dom är verkligen skitroliga :D Fast jag gillar nog ändå studsmattan mer ;)

2010-10-11 @ 17:24:44
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0