HLR!

Igår var dagen då jag för första gången (sedan grundskolan) som jag gick en HLR kurs. Uppmanar verkligen ALLA att gå en sådan, hade inte jag gått den hade jag absolut gjort fel om någon fick ett hjärtstopp.. Nu känner jag att det sitter, men anntar att jag måste friska upp mitt minne om ett par år igen! Dessutom får jag nu använda en hjärtstartare om så skulle behövas =)


Det snöar idag och det var då jag insåg att jag behöver att par bättre skor än jympa skorna, så ett par Uggs fick det bli så länge, 99 kr på RUSTA :)

barnen har ritat för fulla muggar nu på eftermiddagen, dessutom har vi bakat en äppelpaj som ska få bli efterrätt.

Jag kan inte sluta att älska barnens konst! Detta är Alfons mästerverk!

Från vänster: Alfons, Kelly, pappa och mamma. Och på den gröna bilden är det Moffa utan skägg som kissar.. det ser ni väl? ;)



Kommentarer
Postat av: Lola

Fasiken vilka läckra figurer!

De skulle bli skitsnygga på tröjor! :-)

2010-11-10 @ 20:20:44
Postat av: Marleen

Såg direkt vem det var, på pricken lik...

Sättas in i en ram= perfekt julklapp!!

2010-11-10 @ 21:22:44
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där var inte illa, vad han kan!! Massa detaljer som man tycker ska va svårt att göra.. men inte för Alfons! :)

2010-11-13 @ 16:25:13
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0