Billigt!

Japp nu var det ett tag sedan sist, förmodligen för att jag inte har något vettigt att skriva om...?

Var i Sundsvall med Sandra i Söndags, en vääldigt spontan tripp.. Sandra lastade sin volvo full ,medans jag kom ut med en påse väd ynka 400kr... Skönt med miljöombyte, synd att jag inte var i behov utav mer roliga grejjer :)

Var även barnvakt mellan Lördag och Söndag, Erik sov här och det gick toppen bra, tuff kille det där =)


Ska snart lämna barnen och åka iväg till stan och jobb...

Jo förresten så ska vi nog säga upp hemtelefonen! Känns lite lyxigt när man ringer från den för MAX 4 kronor i månaden.. Ok om det bara var det man betalade, nu är ju inte läget så tyvärr... Så vill ni något hädan efter så blir mobilen bra =)

(Kommer inte ens åt några bilder från datornn är jag är inne på Alfons sida)



Igår var jag och barnen ledig - djungehuset är en passande aktivitet sådan dagar.. synd bara att jag och Kelly ska bli osams MINST 2000 gånger om dagen bara... Annars var det trevligt, handla hann vi med också!

Nä, nu måste barnen kläs för en dag på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0