Vilken natt!!

Blä!!

Natten har vart hemsk!!

Både jag och Mogge somnade som 2 klubbade sälar innan klockan slagit 21 igår, vilket var tur, för klockan 23 vaknar Alfons och kräks.. Hela sängen, pojken, väggen, sängkläder..Allt var kräkigt=(

En timma senar vaknar jag med öronvärk, det gör så ont att allt jag kan göra är att gråta :,( Kan inte ligga, kan inte sitta, kan inte hosta, kan inte prata, kan inte något alls för det spränger i vänsterörat!
Provar huskuren med vitlök i örat och tar en Alvedon efter ett par timmars kvidande.. somnar tillslut..

0.6.30 ringer väckar klockan, upp och sjukanmäla barnen, ringa på jobbet och säga att jag blir sen eftersom jag måste till HC och kolla örat.. Klockan 9.30 infinner jag mej hos sköterskan och en halvtimme senare sitter jag hos läkaren som konstaterar öroninflammation...TJOHOOO!! Jag som trodde att det var en barnsjukdom, men inte det tydligen...

Åker vidare på jobbet och tar mitt pencilin och lite Alvedon, nu känns det skapligt, men jag hör knappt något alls på det örat, inte kul...

Nu sitter jag på rast och nästan ångrar att jag åkte hit överhuvudtaget.. 3½ timme kvar innan jag måste till stan och hämta ut resten av pencillin kuren....

Hoppas denna natt blir liiite bättre!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Låter inte trevligt alls...

ni får båda krya på er....



har fått dopdatum nu och det blir midsommardagen... :)

2010-03-23 @ 22:22:49
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: tess edholm

Men usch o fy... krya på er... kram kram

2010-03-24 @ 17:56:01
URL: http://karlekenoverleverallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0