Sundsvall tur och retur =)

Igår förmiddags bar det av till Sundsvall tillsammans med Emilia, Sandra och Marit. Innan vi var framme i Birsta hjälpte vi Emilia att uträtta en del ärenden och ett par timmar senare var vi framme!

Jag hade egentligen inget särskilt jag skulle ha och det vart därför en ovanligt billig dag på IKEA..Ynka 1087:- och då fick jag ändå med mej ett vardagsrumsbord och ett sidobord av något slag..Emilia däremot, herre J*vlar vad hon shoppade loss:) Tack och lov hade hon släpvagn med sej, så vi fick alla plats i bilen hem ;)


Detta hade jag med mej hem:
LEKSVIK Soffbord 
LEKSVIK Sidobord 
DRÖNA Låda
TOLSBY Ram för 2 bilder

+ servetter, maskerad masker till barnen och en gelemask att lägga över mina ögon.. Thats it!

Nu ska jag prata med Emilia i telefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0