Rastlös!

Jag blir så vansinnigt rastlös av att bara vara hemma... Vad ska jag hitta på nu då?!
Jag har vikt in tvätt, hängt tvätt, satt igång en ny maskin med tvätt, dammsugit, skurat, ritat med barnen, tittat på barnprogram med barnen, och naturligtvis klätt barnen och ätit frukost med dom.. och klockan är inte ens 10...

Kelly ska vara på dagis klockan 10.30 och förhoppningsvis har försäkringskassan ringt mej innan dess (bra att domhar ett nytt system ,annars hade jag kö plats 544)
Jag måste fråga vad det är som gäller för mej, som har 2 olika jobb och 2 helt olika inkomster, nu när jag är hemma och vabbar...
När jag var F-ledig med Kelly hade jag högre ersättning än när jag sen började jobba.. då vart jag tydligen nollställd..?! Konstiga system dom har, så det är bäst att man frågar en gång för mycket.

Nu, lägga fram barnens ytterkläder och förbereda Kelly mentalt att hon snart ska på dagis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0