På turné!

Idag har vi inte vart hemma mycket alls.. Dagen började med att vi hälsade på Maria, Alvin och Vilmer där vi vart bjudna på kaffe och paj.
Efter det letade vi oss till Salson där min kollega bor och som även fyllde 60 år idag, vart inte kvar särskilt länge då det vart alldeles för mycket nya människor för Alfons och han vart alldeles för "stojjig".
Vidare till Fåker för att mellanlanda hos Sandra med familj, innan vi tillslut var framme hos gammelmomman, som inatt ska ha både barnen sovandes hos sej. Denna gammelmomman vet jag inte hur vi skulle klara oss utan, hon är helt klart världens bästa gammelmomma-inget snack!! 70 år och erbjuder sej mer än gärna att ta hand om båda barnen, utan att tveka och har verkligen ett genuint intresse för dessa små liven också.

Anledningen till att barnen ska sova där är för att jag åker till Sundsvall imorgon i goda vänners lag och Mogge ska jobba på pimpeltävlingen som ska hållas här i Kövra :)

Efter jag lämnat barnen åkte jag in i Brunflo och köpte pizza som jag senare bjöd Mogge, Evy och Nini på.

Nu är jag iallafall hemma och jag är helt slut som artist!!


*äkta kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0