På torken...

Jag har i vanliga fall inte mycket att skriva om, men nu, nu har jag inget att skriva om.. alls!

Jag jobbar, jag är förkyld, vi ska på Hab imorgon, Mogge gick vidare i kursen han går.. Ja och det var ungefär allt..

Eller nä, förresten så har vi skaffat lånelöfte, men hus ägarna till huset vi vill ha tror att dom ska få nästan 1000000:- för huset och det vägrar vi betala, finns inte en enda chans!! Inte för ett hus i Myrviken som vi måste fixa en hel del på dessutom. ICKE!
Visst vill jag bo där, men inte för det priset, det är ju inget drömhus direkt!

Men visst får dom prova, för all del.. Men de andra husen som har sålts i samma område har sålts mellan
500 000:- och 750 000:- och det dyrar huset var det dubbalgarage och bergvärme i, det är det inte i huset vi är intresserade av..

Men sen var det nog inget mer rafflande jag hade att komma med..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har sagt åt Fredrik att ringa på ett hus men tror att det sitter längre in än att peppa "nån annan" att ringa.. ;-) Det här huset vet vi iofs inte om det är till salu men man kan väl alltid prova?!

2010-03-18 @ 08:04:03
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan ta dig som har kodning på kommentarerna.. Jag ser ju aldrig vad det står! Får trycka "prova ett annat ord" minst tre gånger innan jag lyckas.. =)

2010-03-18 @ 08:05:36
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0