LYX!

Japp, lyx är det att bli bjuden på middag i goda vänners lag en Söndag.. TAck Tommina och Jonas för det, nästa gång bjuder vi!

Tidigare idag har jag och Kelly åkt till MAXI tillsammans med Emilia och Isabelle, det är också lyx att få skjuts och sällskap in.. tack och bock!

Något som INTE känns så lyxigt är att jag imorgon blir hemma med en sjuk Alfons..suck.. men men, vad gör man inte för de små..
Att Mogge ska vara hemma känns inte riktigt som ett allternativ nu längre när han går skolan några månader, så det är bara ett att göra.

När Alfons inte ens vill dricka saftsoppa eller äta majs, då ÄR han sjuk.. Stackars liten :(

Nu sover båda små och jag ska väl passa påatt sova jag med.. har vart så fruktansvärt trött idag *gäääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0