Kalasa mej hit och kalasa mej dit...

Idag har vi vart på ännu ett kalas, Elvira fyllde 3 år och det firades så klart med dunder och brak=)
Men det är slitsamt för en mamma att gå på barnkalas, jisses vad trött jag var efter det!






Igår var det full rulle, heeela dagen lång..
Tanken var ju som sagt att Mogge skulle jobba på här hemma och jag och barnen skulle ut på roligheter..Meen, från förmiddagen kom farmor och Engla på besök, efter dom åkt, for jag och barnen på marknaden på fröjdholmen en sväng. Hann inte mer än hem så kom Petra, Patrik och Ellen hit och fikade..Innan dom åkt kom Mogges klass kompis hit och käkade middag med oss. Medans han var här passade jag och Kelly på att åka till Emilia med familj och hälsa på.


Lilla Isabelle och Kelly (gissa om Kelly såg ut som en riktig rackar unge i sina snickar brallor!!)



När vi kom hem, så var Jermund (klass kompisen) här fortfarande och det hade alltså inte blitt mycket gjort hemma, alls..
MEEEN, idag har maken jobbar på.. Trösklar snickrade och målade, dörrfoder runt klädkammarens ingång.. och så var det något mer som jag inte minns =)

Nu ska jag passa påatt njuta lite av ensamheten här hamma.. Mogge är på byamöte och barnen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0