I valet och kvalet!!

Jag har ett bra tag nu vart sugen på att sluta snusa.
Den största anledningen till det är att det inte vart gott nu när jag vart sjuk... Meeen jag vet ändå inte om jag klarar det, det är ju förbannat gott också!!


Dessutom kommer jag att bli tjock(are) eftersom något slags substitut MÅSTE jag säkert ha!

I valet och kvalet!!

Dessutom vet jag att han som leder kursen vi har i stan har hjälpt många att sluta, så det vore väl ett ypperligt tillfälle att prova..?!

Jag vet ju hir det gick sist... Jag höll uppe i 2 veckor sen började MITT slutande gå ut över ANDRA och då kändes det inte vara värt det..


Äh jag vet inte!! ...Vi får se om och när...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0