Fredags myyys

Nu är det dock slut på Fredags myset för barnen eftersom dom lagt sej för natten. Vi vuxna inväntar "Solsidan" som skulle kunna vara det absolut roligaste jag sett på väääldigt länge! Dessutom ska jag vara chafför från Hackås till Oviken senare ikväll.

Imorgon har vi planerat att ta en dag på sjön, med varm oboy och mackor till lunch.. Skoter och pulka för hela slanten!! Hoppas bara att vädret blir så bra som dom lovat :)

Igår var vi på Hab. och jag tycker att det märks på Alfons från varje gång vi är där hur bra han utvecklas, han lär sej något nytt varje gång och dessutom tränar vi ju en hel del både hemma och på dagis... Känns lite trisst den dagen vi flyttar (OM vi flyttar) att barnen ska behöva byta fsk... Men det lär nog lösa sej:/


 Och med denna bild fastbränd på eran näthinna, tänker jag passa påatt önska er en trevlig helg=D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaha... det var ju den helgen de´

2010-03-05 @ 19:59:16
Postat av: Karin

Men Carro... inte kan ni väl byta förskola... :(

Jag vill ju fortsätta som fröken åt dina barn....

2010-03-05 @ 20:49:40
Postat av: karin

Men Carro, inte kan ni väl flytta... :(

Jag vill ju fortsätta vara fröken till era barn...

2010-03-05 @ 20:52:09
Postat av: Karin

Ooops... vad konstigt det blev... om jag haft en dator som var nyare än tio år så skulle det där inlägget bara kommit med en gång... :)

2010-03-05 @ 20:53:17
Postat av: sandra jörgensen

Haha, den där bilden ser nästan exakt ut som den jag har på mobilen när du ringer.. det kanske ÄR så du ser ut egentligen? ;-)

2010-03-06 @ 08:59:20
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0