Den här dagen...

.. vart ungefär lila hemsk som jag trodde igår att den skulle bli :(

Vi har bråkat heeela dagen, verkligen hela!! Och det tär, jag är så trött nu att jag vet knappt vart jag ska ta vägen.

Jag fick ett sms av Mogge för ett tag sedan "8 mil kvar till Svensta" stod det..
Som svar fick han "8 sekunder kvar till ett nervsammanbrott"

Fast igentligen har nog hela dagen vart ett enda stort nervsammanbrott, hos oss alla 3 :(


Jo, men så var det huset också.. Vi har vart och tittat tillsammans med min farfar och han tyckte att allt så jätte bra ut, han kläckte en kommentar "om det här huset hade legat i stan hade det nog vart värt ca 2 miljoner"
och det måste väl vara ett bra tacken va;)

Visserligen är alla rum tapetserade med tapeter a´la 90 tal och golven är plastmattor, men allt annat tycker jag var skapligt..Åtminstonne inga svårigheter att få till bra!

Den som lever får se.. vi tänker INTE betala utgångspriset iallafall, det har vi bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0