1160:-

.. direkt ner i Ullareds kassan=)

Japp 1160 kronor sålde jag för idag på Loppisen och då har jag räknat bort kostnaden av bordshyra på 120:- (alltså sålde jag för 1280 egentligen)

Efter jag sålt bort en del av alla barnens urväxta kläder mötte jag Upp Emma och vi åkte på badet.. Kul att bada och träffa Emma, men nu är jag helt färdig. Hoppas inte jag håller på bli sjuk bara...

Imorgon får iallafall Alfons gå på dagis, men Kelly får vara hemma en extra dag och vila, hon är fortfarande inte riktigt kry och då känns det inte bra att skicka iväg henne på hennes "jobb".

Idag har jag dessutom träffat momma och hon såg riktigt pigg och fräsh ut trots hjärtinfarkten =) =)
Hon envisas med att ta hand om Alfons varannan Torsdag efter vi vart på Hab. trots detta.. Men argumenetet: "Jo då, dom sa till mej att jag skulle fortsätta leva som vanligt och det tänker jag då banne mej göra också. Så det kommer inte på fråga att han inte ska vara här"

Jäkla tant att vara tjurig ;) Inte värt att trotsa henne då, för då om någon gång, kommer väl hjärtinfarkt nr..typ 4 kanske..?

I brist på annat att skriva kommer lite bilder från helgen:


Dansant Alfons på discot


Dansant Stella på discot


Godis sugen Kelly på discot


Lite popcorn, mumma!


Mer gotta för Kelly och en liten dans pause för Stella.. Och nej, det serverads ingen alkohol även fast man kan tro det på små tjejernas blickar :)




 3 fika sugna i går hemma på gården



Emilia och Erik busar i snön!


Det var det jag hade att skriva för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Marleen

när är det ullaredsdax??? :)

kommer ni förbi en sväng då??

2010-03-14 @ 23:12:03
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det ska jag kolla upp, thanks!!!

beach 2010 börjar närma sig...alldelse för fort...måste göra något drastiskt! :)

2010-03-17 @ 18:31:07
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0