SOMMAR!!!

Jag tror minsann att sommaren har hittat ända till Jämtland..ÄNTLIGEN!!

Detta  fin väder firade jag och barnen med att vara lediga och åka till badhus parken. Mycket uppskattat av båda barnen och mamman :)






Även Liza höll oss sällskap en stund




Doppar tårna i Storsjön.







På eftermiddagen hämtade vi upp Emma på jobbet och strax efter hämtade Mogge upp barnen. Mogge och barnen åkte hem, medans jag och Emma shoppade på stan.

Både för och efter stads trippen var vi/jag i Fåker och drack kaffe ute på gården, träffade även super lilla och super söta Trams :)

Nu har jag kommit hem, barne och make sover, jag antar att jag borde göra detsamma för att orka med midsommar imorgon.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0