Rubrik

Igår medans jag var på "kvarna" och käkade, ringde Mogge för att tala om att jag mesttroligt skulle Vab:a idag. Jahapp, jag fixade så jag slapp jobba och såg till att barnen vart sjukanmälda på deras förskola..
Alfons hade haft svårt med andningen igen och då vill jag verkligen inte skicka han på dagis.. Visserligen inget annat sympom på sjukdom, men det räcker!

Imorse när vi vaknade var han pigg och allert (som en morgon fjärt) så vi bestämde oss för att iallafall åka och hälsa på jobbet (förskolan i Hackås)

Efter vi lekt och blivit bjudna på lunch så vart en kollega klen och jag och barnen ryckte in som vikarie.
Det är verkligen ett jobb som både jag och mina barn uppskattar! Jag menar hur många föräldrar har massvis med leksaker, barn, rutchbanor, frukt och bus på deras arbetsplats?! :)

Barnen var nöjda och jag var nöjda! Kelly fann en ny vän på min avdelning, "Vi är kompisar!!" ropade dom och höll varandra i handen, efter att vi bara vart där en liten stund..

nu hade jag inget mer "givande" att komma med.. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0